Biznesa augstskolas “Turība” Uzņēmējdarbības vadības fakultātes prodekāne Kumunikācijas virzienā un lektore vairākiem studiju kursiem – krīzes komunikācija, mārketinga komunikācija, komunikācijas vadība un mediju studijas, zīmolvadība, lobēšanas tehnoloģijas. Jana Bunkus ir Latvijas Asociācijas sabiedrisko attiecību profesionāļiem locekle un jau 16 gadus ir eksperte sabiedriskajās attiecībās. Ir izveidojusi un vadījusi vairākus kursus un seminārus sabiedrisko attiecību speciālistiem, pašvaldību un iestāžu vadītājiem, administrācijas darbiniekiem. Jana kursu dalībniekiem palīdzēs attīstīt digitālo pratību caur digitālu komunikāciju, digitālā satura veidošanu, kā arī attīstīt zināšanas, prasmes un kompetences projektu vadībā veiksmīgai biznesa mērķu sasniegšanai.
Jana BunkusSociālo mediju mārketinga speciāliste ar vairāk kā 9 gadu pieredzi un augstāko izglītību komunikācijas zinātnē. Ikdienā strādā ar vietējiem un starptautiskiem uzņēmumiem, vada seminārus, apmāca mārketinga speciālistus, vada sociālo mediju mārketinga kampaņas, attīsta stratēģijas un uztur zīmolu komunikāciju sociālajos medijos. Uzskata, ka zīmolu komunikācijai sociālajos medijos jābūt mērķtiecīgai, plānotai un autentiskai
Annija GraustiņaLektore ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi zīmolu komunikācijā – pārdošana, mārketings, projektu vadība, sociālie tīkli, klientu serviss. Ievas klientu lokā ir profesionāļi, startup uzņēmumi un dažādas organizācijas, kas rekomendē Ievu kā ļoti atsaucīgu marketinga satura profesionāli. Viņas pieredzē ir 5 pašas veidoti uzņēmumi, izstrādātas apmācības par veiksmīgu dabiskās klātbūtnes stratēģiju LinkedIn, personīgā zīmola, satura analītiku. Kursu ietvaros Ieva dalīsies ar savu profesionālo skatījumu par digitālās komunikācijas stratēģijām sociālos tīklos un mārketingā.
Ieva DrāznieceSociālo mediju mārketinga speciāliste ar gandrīz 10 gadu pieredzi. Ieguvusi augstāko izglītību komunikācijas zinātnē, ko papildinājusi ar Facebook (tagad Meta) organizētām apmācībām un mārketinga psiholoģijas kursiem.
2018. gadā izveidojusi savu viena-cilvēka sociālo mediju aģentūru, kurā darbojas jau 6. gadu. Pieredze satura veidošanā un sociālo mediju kontu administrēšanā gan lieliem, gan maziem uzņēmumiem kā Latvijā, tā arī citās Baltijas valstīs un ASV. Ikdienā veido sociālo mediju satura stratēģijas mazajiem uzņēmumiem un personīgajiem zīmoliem un piedāvā sociālo mediju mārketinga apmācības un konsultācijas.
Sociālajos medijos tiek izplatīti daudzi slikti padomi, kas liek satura veidošanai izskatīties pārlieku sarežģītai un mulsinošai. Mans mērķis ir to padarīt vienkāršāku.
Renāte Krauze-Esserte